Friday, April 6, 2012

Annuar ikrar terus majukan bola negara

KOTA BHARU - "Mereka boleh ambil semua pangkat saya, tetapi mereka tidak boleh ambil maruah saya,".

"Mereka boleh gantung atau haramkan saya daripada bola sepak mereka, tapi saya haramkan diri saya daripada berhenti aktif memajukan bola sepak Malaysia,".

Itu luahan Tan Sri Annuar Musa yang digantung dua tahun setengah daripada tugasnya sebagai Timbalan Presiden FAM dan Presiden KAFA, kelmarin di dalam laman sosial Facebook, semalam.

Beliau yang dikenakan hukuman tersebut setelah di dapati bersalah membuat kenyataan media tanpa izin dan melanggar arahan mesyuarat Jawatankuasa Eksekutif (Exco), 4 Februari lalu.

Tambah Annuar: "Tindakan FAM memberikan semangat baru kepada saya. Selebihnya saya serahkan kepada masyarakat dan peminat untuk menilai".

No comments:

Post a Comment