Tuesday, November 17, 2009

6 MUKA BARU PERKUAT CABARAN KELANTAN




GAGAL dalam dua perlawanan akhir musim ini iaitu Piala FA dan Piala Malaysia, masih belum dapat mematahkan semangat Kelantan untuk terus mencipta kecemerlangan pada saingan musim depan.

Seramai enam muka baru antara perisai terkini skuad itu untuk membuka langkah panjang dalam usaha mereka untuk merebut sekurang kurangnya dua piala, manakala tujuh pemain lain termasuk Khalid Jamlus akan digugurkan.

Selain pemain kebangsaan, Norshahrul Idlan Talaha, Kelantan turut menerima khidmat bekas pemain UPB MyTeam, Shakir Shaari manakala empat lagi nama baru akan terjawab dalam Mesyuarat Jawatankuasa Pengurusan Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) dan Mesyuarat Majlis Kafa hari ini.

Menurut Presiden Kafa, Tan Sri Annuar Musa, kehadiran enam muka baru itu diharap dapat menyemarakkan lagi misi Kelantan yang akan memulakan sesi latihan mereka Ahad ini.

Katanya, Kelantan mensasarkan kedudukan empat tangga teratas dan sekurang-kurangnya finalis dalam dua perlawanan akhir bagi merebut piala. - Berita Harian Online

No comments:

Post a Comment