Friday, January 1, 2010

Jose Mourinho bukan ancaman saya - Ancelotti


Pengurus Chelsea, Carlo Ancelotti (gambar) telah memberitahu Jose Mourinho supaya melupakan sahaja hasrat untuk kembali membimbing Chelsea dalam masa terdekat.

"Dia (Mourinho) perlu tunggu kerana pada masa ini, saya masih lagi pengurus Chelsea dan saya akan terus kekal di sini."

"Seperti yang kita tahu, Mourinho adalah jurulatih bagi Inter Milan dan dia bukanlah ancaman saya."

Ancelotti menambah, beliau tidak terkejut apabila mengetahui Mourinho yang juga jurulatih Inter Milan berhasrat untuk kembali ke England.

"Dia (Mourinho) telah bersama Chelsea selama tiga musim dan dia tahu mengenai perkembangan bola sepak di England dengan baik.

"Saingan Liga Perdana England adalah yang terbaik di dunia dan tidak mustahil semua jurulatih ingin berada di sini," tambah Ancelotti yang merupakan pengurus keempat Chelsea selepas Mourinho dipecat.

Mengulas aksi kalah mati Liga Juara-Juara bertemu Inter bulan depan, Ancelotti berkata: "Ia bukanlah satu undian yang baik tetapi saya sudah bersedia untuk menumbangkan Inter dan Mourinho."

No comments:

Post a Comment