Wednesday, August 24, 2011

Nur Hadi dijangka sembuh sepenuhnya dalam masa terdekat

Penjaga gol skuad bola sepak negara, Nur Hadi Ubaidillah yang kini mene- rima rawatan di Hospital Shenzen, China akibat kecederaan dijangka sembuh sepenuhnya dalam beberapa hari lagi.

Penjaga gol simpanan skuad Kelantan itu mengalami kecederaan dalaman ketika beraksi menentang Kanada pada saingan penentuan tempat kesembilan hingga ke-12 pada temasya Sukan Universiti Dunia (Universiade), Sabtu lepas.

Ketua pasukan perubatan kontinjen negara ke Universiade, Dr Abdul Halim Mokhtar berkata, kecederaan Nur Hadi tidak begitu membimbangkan.

"Setelah berbincang dengan pegawai perubatan Hospital Shenzhen semalam (kelmarin), saya dimaklumkan bahawa kesihatan Nur Hadi semakin pulih.

"Saya fikir tidak perlu untuk kita tempatkan seorang pegawai perubatan dari kontinjen negara menemani Nur Hadi kerana Hospital Shenzhen mempunyai doktor pakar yang berkebolehan," katanya.

Abdul Halim berkata, pihaknya akan sentiasa membuat pemantauan dari semasa ke semasa jika pihak Hospital Shenzen masih belum membenarkan Nur Hadi keluar dari hospital untuk pulang bersama atlet lain.

1 comment:

  1. Made by @VINTAGE Art Studio
    The new titanium scissors game is mens titanium braclets fully titanium hip compatible samsung galaxy watch 3 titanium with any standard Sega Genesis console, aluminum vs titanium the Sega Genesis Mini and Super Nintendo console and includes two mini

    ReplyDelete