Friday, September 17, 2010

Kelantan tekad menang, tebus aib

SHAH ALAM – Gergasi Pantai Timur, Kelantan bakal bermain berhabis-habisan dalam perlawanan kedua bertemu Selangor PKNS, hari ini.

Tiga mata penting pasti menjadi taruhan pasukan “The Red Warriors” setelah mengalami kekalahan yang tidak terduga digelanggang sendiri sewaktu menentang Negeri Sembilan, Selasa lalu.

Menurut pengendali pasukan Kelantan, B. Sathianathan, anak buahnya berjanji untuk menebus kehampaan di Kota Bharu dengan mengutip tiga mata penuh di Stadium MBPJ, esok (hari ini).

“Para pemain berjanji dengan saya untuk mendapatkan tiga mata penuh. Malah, semangat anak buah saya kian membara untuk membawa kemenangan pasukan.

“Pemain juga berazam untuk tidak mengulangi kesilapan pada perlawanan tempoh hari,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian,semalam.

Sathianathan memberitahu akan mengadakan sedikit rombakan dalam pasukannya setelah pemain tengahnya Mohd Norfarhan Mohamad mengalami kecederaan.

“Saya akan membuat sedikit perubahan dalam pasukan untuk menghadapi PKNS hari ini. Norfarhan mengalami kecederaan dan akan digantikan dengan pemain lain,” katanya.

Malah, bekas jurulatih kebangsaan itu menuntut pemainnya supaya kembali menemui sentuhan seperti yang telah dipamerkan dalam aksi Liga Super lalu.

Sathianathan juga menyeru kepada penyokong Kelantan supaya datang beramai-ramai ke Stadium MBPJ untuk memberi sokongan padu kepada barisan pemainnya.

No comments:

Post a Comment