Friday, October 15, 2010

DJ Big E Bersama Nasi Lemak Kopi O TV9


(Sabtu) bersama Presiden TRW FM DJ Big E dalam rancangan pagi TV9 yang popular NASI LEMAK KOPI O. Beliau akan merungkai segala permasalahan yang melibatkan penyokong Kelantan yang sering diberi gambaran negatif oleh media massa.Selain itu kita akan berkongsi kemenangan ini dengan seluruh penyokong Kelantan.

Terima Kasih kepada TV9 kerana sudi menjemput wakil TRWFM ke studio. Kami amat menghargai jasa baik TV9 yang dilihat ingin memberi liputan dan ruang pada penyokong Kelantan bagi menjawab segala masalah yang dibangkitkan. Sesuai dengan motto yang diperjuangkan portal rasmi KAFA yang sering mengajak penyokong sentiasa rasional dan dipandang bijak oleh masyarakat. Mungkin usaha amat sukar namun sejak portal ini beroperasi, sudah ada perubahan yang dapat dilihat. Kita akan terus berusaha mendidik penyokong.

Kami juga turut berterima kasih kepada YUSMIRA dan SINAR HARIAN kerana menjadi tulang belakang penting dalam kemajuan TRWFM dengan menghulurkan sumbangan untuk pihak TRWFM menampung kos operasi ini. Kami juga mengalu-alukan pihak-pihak yang sudi menghulurkan sumbangan kepada kami untuk membantu kami memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada seluruh penyokong Kelantan dan dapat membantu dalam usaha kami mendidik para penyokong agar lebih dihormati.

No comments:

Post a Comment